Nic nemá věčné trvání...

co se stalo před spectaclem

03.06.2009 22:09

Tak jsem tu zase, ale tentokrát se nebudu rozepisovat po týdnech, asi bych si pořádně dala :-D

Druhý víkend jsem strávila ve své nejoblíbenější rodince, rodince č. 7 a puilně jsem se učila na certification z němčiny - na certifikát, který jak musím podotknout je zdarma a skládá se ze dvou částí. Z ústní a písemné - logicky. Učila jsem se i když jsme jeli za Rodinou rodinky do městečka Vesoul (Směr jih?) . Jestli si dobře vzpomínám, tak jsem si z tohoto víkendu přivezla kytičku fialek a dobrou náladu. V pondělí jsem pak měla ústní a ve čtvrtek písemnou část certifikátu a dotoho spoustu dalších věcí, hlavně epreuvy se blížily závratnou rychlostí a ještě k tomu jsme pilně cvičili na spectacle.

V sobotu jsem byla u Elodie (Má hluchá, ale přesto naprosto úžasná spolužačka) na obědě a měla jsem tu čest poznat francouze, kteří nejen že ví kde leží česká republika, ale mají pomalu větší přehled než já sama (až se stydím) a potom jsem šla do rodinky. Byla jsem u Riviérů, jak jsem je ze začátku neměla až tak ráda, tak teď jsou super a mám je moc ráda!

A potom přišel týden epreuvů, který by nebyl vůbec tak strašný, kdyby si profesoři dali trochu oddech a necpali nám další písemky před a po epreuvy, jediné co nám to studijné peklo trochu ulehčovalo, že vzhledem k těm epreuvům jsme neměli zkoušky spectaclu a tak i o trochu víc času. Po tomto týdnu jsem se unavená vydala k salomonům, ale ani o víkendu mě nečekal oddech. Na pondělí hlášené písemky a k tomu jsem se pustila pomalu do kulis/kostýmů na spectacle a do spousty dalších věcí :-)

Následující týden byl klidnější než ty předchozí a oto víc jsme se začali soustředit na spectacle. Dělala se dekorace, cvičilo se o 106, zpívalo se, hrály se scénky, tančilo...

A velikonoční víkend? Tak ten už patřil jen spectaclu, ale na velikonoce se přecijenom nezapomělo, kluci nás v pátek vymrskali a rodinka mi dala skvělou čokoládovou slepici!

S Lenčou jsme strávily skvělé nedělní odpoledne nad vyráběním dekoru a já jsem v pondělí pokračovala :-D

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode