Nic nemá věčné trvání...

My máme narozeniny...!

21.11.2008 15:26

Oslava mých a markových narozenin vycházela naneštěstí na pátek na před sobotníma čtyřhodinovýma písemkama, což v překladu zanmená, že polovina lidí nešla na Sortie. To nám však nebránilo, abychom si udělali oslavu. Možná bych měla ještě poznamenat, že tentokrát jsme byli trochu někde jinde, i když jenom přes ulici. Holky - Lidka s Barčou pro nás vyrobily dort a když jsme se "všichni" sešli, oslava mohla začít. Byla jsem ráda, že nás tam byla aspoň část. Dostala jsem pěkně tlustej skicák a síťku do vlasů a Marek zase potřeby pro japonskou kaligrafii.

Vrátím se k dortu.... Měli jsme na něm svíšky, takový ty co nejdou sfouknout XD, jediný způsob jak je zhasnout je řekněme ručně. Musí  se zamáčknout knotky a tím tak udusit ty plamínky. Docela jsem si popálila prsty, ale měla jsem na ten dort opravdu chuť. Byl opravdu skvělý:

Tady se zastavím, možná že čekáte pokračování, ale nedočkáte se, já totiž tímto okamžikem končím...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode