Nic nemá věčné trvání...

Rodina č. 2 L´Homme

20.11.2008 11:35

Tento týden jsm šla do rodiny mého spolužáka, říkala jsem si, že by mohl přijít k vyzvedávání, abych věděla, do které rodiny vlastně patřím - houby s octem. Chvíli jsem nevěděla, bylo tam moc lidí, ale pak si mě našla (maminka a dcera). Moc hezky se ke mě chovaly a přes zastávku u pekaře jsem dojeli k nim domů. Bydlí v Sait - Apo a jejich dům je obrovský. Musím říct že i úžasný. Provedli mě po něm a já se nestačila divit, nakonec mi ukázali můj pokoj v podkroví a téměř soukromou koupelnu. Celé odpoledne bylo takové ospalé a nemyslím si že by se dělo něco zásadního. Večer jsem pak kreslila a jestli si dobře  vzpomínám, šla jsem hrozně pozdě spát. V neděli jsme byli na výletě ve Flavigny, to bylo hrozně fajn a pak večer, když jsem se vrátila na intr, zasedla jsem ke všm úkolům, které jsem během víkendu jaksi nestihla :-) 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode