Nic nemá věčné trvání...

Rodina č. 1 DIDELOT

19.11.2008 13:11

Na popud Lorence jsem odcházela už v pátek po škole. Šla jsem do rodiny má spolužačky. Co se vlastně dělo? Nejdřív jsme se přesunuli z Dijonu do Saint Apollinaire, ne že by to bylo zrovna daleko, vždyť končí Dijon a začíná Saint Apo. Poté jsem se pustila do úkolů a když přišli domů i rodiče, tak jsem jim byla řádně představena. No a pokračovala jsem s úkolama až do večera. PAk jsem byla s Anne - Charlotte běhat, bylo to celkem fajn, na to jaký jsem měla před tím vztah k běhání to bylo dokonce super. Co se dělo pak? Nevím, večeře a pak už asi nic.

V sobotu ráno jsem se probudila a hrála si s Anne - Charlotinými sestrami. Potom jsme jeli na trh. To bylo něco, ale podrobněji později. Na oběd přišla jejich babička a odpoledne? to jsem strávila blbnutím s holkama. Skutečně si mě oblíbily. Večer jsme pak byli v Quetigni na nákupu a já jsem od nich dostala Baletní piškoty a potom i to co mi tu začínalo chybět - třeba šunku :-). Po večeři jsme se dívali na film a já jsem tomu kupodivu rozuměla, opravdu rozuměla.

Neděle byla zvláštní. jeli jsme na návštěvu k někomu koho jsem vůbec neznala a byli jsme tam až do večera, bylo to zvláštní, přes to jsem si víkend docela i užila...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode