Nic nemá věčné trvání...

Rodinka č. 1 Didelot podruhé

22.11.2008 14:20

Tak jsem se hned orvní víkend měla vrátit do své první rodinky. Když jsem u nich byla poprvé tak mi to tam připadalo hrozně super, ale protože jsem lépe poznala jejich dceru - moji spolužačku, moc se mi tam tentokrát nechtělo. O tom že tato rodinka není to pravé mě přesvědčilo už to, že na mě v sobotu v poledne zapojeli a maminka si pro mě přijela až jim zavolal Surveillant, kterému přišlo divné že tam ještě jsem neodjela.

V sobotu po  obědě jsem usnula u knížky a když jsem se probudila, jeli jsme do mediateky a večer k nám pak přišla a na návštěvu moje rodinka č. 3 což bylo skvělé a večeře se nám protáhla až do půlnoci, ale byla opravdu skvělá. Pak jsem šal spát, v neděli jsem vyspávala a potom jsem se pozbytek dne učila SES.

A na závěr mě odvezli o hodinu později než měli, ale naštěstí jsem z toho neměla žádný problém :-) 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode