Nic nemá věčné trvání...

Rodinka č. 1 potřetí

01.02.2009 14:50

No asi se ptáte jak jsem skončila v rodince kam se mi moc nechce chodit, je to divný, ale žádná jiná nebyla volná… naneštěstí. Ale co už. Tentokrát na mě nezapomněli a po skvělém obědě jsme se vypravili na nákupy. Koupila jsem si plavky a náušnice, který jsem si hrozně oblíbila. Potom jsem si dala horkou sprchu a pustila se do zbytku úkolů co mi ještě zůstávaly. Jediný co mě štvalo bylo to, že mi nešlo připojit na net.

Spát jsem šla hodně brzo, byla jsem šíleně unavená, a spala jsem dlouho. Pak jsem strávila příjemnou neděli učením, ale stylem že jsem na to měla opravdu čas. Víkend jsem z poloviny strávila zalezlá v pokoji, ale myslím že tak jsem si ho užila úplně nejvíc.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode