Nic nemá věčné trvání...

Rodinka č.3 Amiot - Suchet potřetí, poslední víkend před prázdninama

17.02.2009 22:32

Sobotní ráno bylo krušné, protže jsem se po sortie, ze které jsem odešla dříve, rozhodla že si udělám úkoly, nebo aspoň většinu a zkysla jsem u toho pěkně dlouho. Každopádně jsem se vyškrábala z postele, skočila na snídani pak se trochu dala do kupy, dobalila si věci a už abych pomalu šla. Dala jsem si totiž s Hankou sraz a slíbila jsem jí, že ji trochu provedu Dijonem. Šlo mi hlavně o trhy, které mě zklamaly, protože byly malé, ale co už... koupily jsme jablíčka a tvaroh a vajíčka, aby společně s Lidkou mohly udělat knedlíky :-)

No a tak jsme se prošly městem, vymetly skoro každou bijuterku co byla otevřená, jen kvůli nedostatku času jsme nestihly zjít na kafe, a tak jsem aspoň koupily čokoládu a na intru, čekajíc na Lidku jsme ji otevřely. Pak v poledne jsme sešly dolů a mysely jsme se rozloučit. Já jsem šla do rodinky a Lidka s Hankou vlastně taky.

Měli jsme skvělý oběd a po obědě jsem se uklidila do pokoje k úkolům - zbytku. A tak něja uběhlo celé odpoledne. Pak jsem si říkala že půjdu brzo spát, ale nešla jsem...

No ráno mě budili kolem čtvrt na osm, abychom před osmou mohli vyjet. Měli jsme ještě s Bergeovými (rodinkou malého Dana) namířeno do Jury na sněžnice. Postupně jsem začala poznávat krajinu, protože jsem tama už jela, jenže tentokrát byla pod sněhovou pokrývkou a byla mnohem krásnější než poprvé. Zastavili jsme se asi 13 km před Mouth - kde jsem byla poprvé, půjčili si sněžnice a mohli jsme vyrazit.

Pro ty, co by náhodou nevěděli, co jsou to sněžnice, tak jsou to takový věci co se přidělají na nohy a mají usnadňovat pohyb ve sněhu :-D

No a tak jsem vyrazili, byla to sranda... tak jsme šli, a pak jsme sešli ze značené trasy a šli jen tk někam nazdařbůh. Došli jsme do malé vesničky, a dali si tam oběd. A tak se stalo že jsme si z té vesničky odvedli psa :-D prostě se k nám přidal a šel s námi celou dobu až k autu. Ještě před odjezdem jsme si udělali piknik a pak už směr Dijon. Z cesty si nepamatuju nic, celou jsem ji prospala :-D

Večer jsem měla skvělé palačinky, jak slané tak sladké a nazvala bych to skvělou tečkou za celým víkendem... 

Pozitivní je že to byl poslední víkend před prázdninama :-)

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode