Nic nemá věčné trvání...

Rodinka č. 3 Amiotte - Suchet podruhé

24.11.2008 21:30

V sobotu v poledne jsem seběhla ze schodů a už jsme jely. Po cestě se mě vyptávali na všechno možný, taky mě maminka upozornila, že Fan, mladší z dcer byla nemocná a že tímpádem, budu bydlet v jiném pokoji. S úlevou jsem zjistila, že mi funguje internet. K obědu jsme měli steak a pak jsem si říkala že bych mohla jít spát, ale nešlo mi usnout, na druhou stranu jsem nebyla schopná myslet na 100%. A tak celé odpoledne uběhlo v jakési ospalosti.  Večeře byla úplně skvělá a potom jsme se dívali na film dle mého výběru.

V neděli jsem vstávala pozdě, byla jsem opravdu unavená a řekněme že jsem svým způsobem odmítla jít plavat. Dan nešel taky a tak zůstal u nás. Udělali jsme si pomyslně studijní kroužek a dělali věci do školy. K obědu jsme měli skvělý choucrout a 2 dezerty. Odpoledne jsme pak jeli na dny vědy, bylo to zajímavé i když v té chvílki bych asi dala přednost úkolům. K večeři jsme měli skvělou pizzu.

Venku sněžilo, bylo to krásné, bylo bílo, první sníh letošní zimy...

Pak jsem se vrátila na intr a zasedla k těm úkolům, co jsem prostě nestihla dodělat :-(

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode