Nic nemá věčné trvání...

Rodinka č. 3 Amiotte - Suchet

20.11.2008 12:33

Sobotní ráno jsem strávila nad úkoly a pak jsem šla k rodince, tedy oni si mě vyzvedli. Maminku jsem viděla už ve čtvrtek a připadala mi hrozně milá. celá tato rodina byla skvělá. Přišla jsem k nim úplně vymrzlá ale v pořádku. V sobotu se jako obvikle nic nedělo, ale v neděli ráno jsme byli plavat. Cítila jsem se ještě v pohodě, ale měla jsem děsivou žízeň - to je buď signál že málo piju, nebo že jsem nemocná. A v neděli odpoledne jsme byli s Danem - který má jako rodinku moji profesorku na SVT, na jednom starém mlýně. Začalo mi být špatně, necítila jsem se dobře. Byla jsem unavená a motala se mi hlava, mělo mě napadnout, že na mě něco leze. Večer jsem dodělala, to co jsem ještě nestihla a šla spát...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode