Nic nemá věčné trvání...

Rodinka č. 5 Verpiot

21.11.2008 15:08

Už předem jsem věděla kam půjdu vlastně spíše ke komu. Původně jsem chtěla jít v sobotu s Michalem, Lenkou... do kina, a taky to původně mělo jít, jenomže naneštěstí to nakonec nevyšlo. Hlavně protože že jsem bydlela mim Dijon a ne zrovna nejblíž. Místo toho mě vzali do kina, které bylo blíže na Mama Miu. A bylo to fajn. Jak jsme se vrátili, tak jsem si šla lehnout a tvrdě jsem usnula, asi jsem byla opravdu unavená. K večeři, na kterou mě vzbudili, jsme měli tousty a potom jsme se dívaly s Leou na Piráty z Karibiku 3 a jak to skončilo, tak jsem šla spát. Ráno jsem se probudila, dělala úkoly - až do oběda. Připravili pro mě jablečný koláč a měla jsem na něm doknce svíčky, teď jen nevím jestli šly sfouknout :-) Odpoledne jsme jeli do Dijonu a vydali se po stopách sovičky a večer mě vrátili na intr. Moc se mi u nich líbilo, a doufám že se k nim ještě podívám :-)

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode