Nic nemá věčné trvání...

Rodinka č. 7 Pic

21.11.2008 23:51

Mám takový pocit, že jsem v sobotu ráno nic neudělala a pak jsem jela do rodinky. Je to jedna z mých lepších, opravdu lepších. Po obědě, který byl moc dobrý jsme jeli zpět do Dijonu. Cáraly jsem po obchodech a pak jsme byli na módní přehlídce, kde na začátku byla i Miss francie. opravdu jsem si to odpoledne užila. Když  jsme se vrátili, ještě jsme jeli do Carrefouru a pak byla večeře. Měli jsme skvělé palašinky, na slano i na sladko. Večer jsme dělaly blbosti, hrály jsme twistera nebo jenom tak blbly.

V neděli ráno jsme chtěli jet na kolo, ale byla hrozná zi´ma a mlha, a tak jsem to nechali na odpoledne. K obědu jsme měli skvělý Chou - Crout (snad se to píše takto) a pak jsem teda vyrazili na to kolo. Jel i Vilém, který byl u rodinky kousek ode mě. Byla sranda, kecali jsme a bylo to v pohodě. Na to jak mám "ráda" kolo, tak to bylo super, možná i změním názor. Udělali jsem dvě kolečka kolem jezera a jeli zpět. pak jsem se vrátila opět ke svému "učení" :-)

večer mě jela doprovodit skoro celá rodina, holky už v pyžamech, ale chtěly být se mnou, bylo to až neuvěřitelné :-) Asi mě mají rády...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode