Nic nemá věčné trvání...

Rodinky č. 6 Gauthier

21.11.2008 15:37

Sobotní ráno jsem strávila jako obvikle s úkoly a pak si mě v poledne vyzvedla Maminka od Jeanne. Jak jsme k nim přileli, tak jsem se usádlila v podkroví a zkoušela se připojit na internet, moc dobře to nešlo. Potom jsme obědvaly, už ani nevím co to bylo, ale myslím si že nic moc francouzského, že by Hamburgery? No a pak po siestě jsme se převlékly do "jezdeckého" našla holínky odpovídající velikosti a jely na koně :-)))

Jeanne to trochu popletla, ale naštěstí se to nějak domluvilo a nám přiřadili koně. Musely jsme je vyčistit a nasedlat a pak jsem mohly začít. Jeli jsme do cvičného čtverce, kde jsem si zopakovala základy a pak i vyzkoušela klus. Nakonec, chvíli před západem slunce jsme jeli na projížďku, Jeli jsme po poli a dokonce jsme klusali. Nakonec po více než hodině v sedle jsem se vrátili do stájí a postaraly jsem se o koně. Já jsem měla pujčeného Kokaina pěkného hnědáka, který měl tendenci buď závodit, nebo se flákat :-)

Ještě nikdy jsem tak nevítala horkou sprchu, pak jsem si kreslila a celkem brzo jsem šla spát. Neděli jsem strávila u učení a nicnedělání :-) Večer přijel tatínek s poslední z dcer a byli jsme komplet. Vzpomínám si že jsem šla brzo spát, protože jsem věděla že vtávat budu brzy, abych byla ráno schopná vstát.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode