Nic nemá věčné trvání...

Spectacle

03.06.2009 22:33

Je to tradice, nádherná tradice české sekce na Carnotu v Dijonu. Nejsem ten správný člověk který by byl schopný říct vše okolo, ale jsem člověk, který může říct o své zkušenosti.

Když sedíte v setmělém sálu a před vašima očima se odehrává scénka, vnímáte to jak se herec pohybuje co říká, co má na sobě... ale málokoho napadne, kolik se toho za tím vším skrývá. Je to neuvěřitelná práce. když začínáte od nuly, najdete myšlenku, pak se musí napsat scénář, začít cvičit, vymyslet kostými, dolaďovat dataily, snažit se o to aby to bylo perfektní, je třeba neuvěřitelné množstí času a sil.

Kája, náš režisér se projevila neuvěřitelná, Není to evidentní, ale musela odvést obrovský kus práce jen aby byly scénky. když pominu to že jsme pomalu začali cvičit už v lednu a ke konci se zkoušky čím dál tím prodlužovaly, i tak jsem měla pocit že to nen í dost. A pak my. Tím že jsem se podílela na výrobě kostýmů a dalších blbostí, vtáhlo mě to do středu toho kolotoče který za výsledkem prostě není vidět.

Přiznávám se že jsem měla strach, ne protože by to nebylo dobré, scénaře byly skvělé a zasloužily by si publikaci, ale měla jsem pocit že nám to nejde, ještě ve středu večer, ale jak se člověk jednou ocitne na jevišti všechno je jiné a myslím si že jsme odvedli neuvěřitelný výkon.

Tématem byly televizní noviny a my měli vše i kamery :-D

A Koláče ;-) o přestávce

 

fotky jak z nácviků tak ze spectaclu jsou na Michalovým blogu :-)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode