Nic nemá věčné trvání...

Týden čtrnáctý

13.12.2008 22:53

to že se ve čtvrtek odehrávaly eprévy a my všichni studenti jsme byli úplně zničení, na to se nikdo nekoukala a místo toho aby se trochu zpomalilo, naopak se přidalo na tempu. pokud se pamatuju, ten týden byl děsivý. Krom toho že nás učitelé zahlcovali úkoly, tak jsem sháněla dárečky, protože jsem to nechtěla nechávat na poslední chvíli, takže jsem své volné chvíle trávila hledáním vhodných vánočních dárků. a teda kdybych měla aspoň nápady... Bylo to vtipné, ale později se ukázalo že jsem udělala dobře že jsem se vypravila za dárky už tento týden.

Ještě poznámka, evidentně nemá smysl to zbytečně podlužovat, začaly se nám objevovat úkoly na prázdniny - ble 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode