Nic nemá věčné trvání...

Týden čtvrtý

20.11.2008 14:06

Celé pondělí mi byla zima, motala se mi hlava a prostě jsem nebyla ve své kůži, když mě pak moje milá třídní seřvala, jaktože nemám úkol (na čtvrtek) , bylo mi do pláče. Tak jsem hned po škole zalezla do postele, abych se trochu zahřála a když jsem si změřila teplotu, s hrůzou jsem zjistila, že mám 38,5. Přes to jsem se pustila do úkolu do francoužštiny. Podařilo se mi ho dodělat asi v 11a pak "nadopovaná" paralenem jsem šla spát.

Ráno jsem se probudila a už jsem měla jenom zvýšenou teplotu. Do školy jsem pochopitelně šla a odpoledne jsem už teplotu neměla, ale zato jsem mluvila naprosto příšerně. 

Ve středu odpoledne jsem uvařila jáhlovou kaši a udělali jsme si pick - nick před chapelle (doufám že si to pamatuji dobře :-)) Taky jsme večer (myslím...) hlasovali, kdo bude mluvit na Conseil Regional za sekundy, byla jsem zvolena a já jsem to vzala - koneckonců je to výzva. K tomu jsem si přibrala Lycee Charles de Gaule - tedy řeč o předsednictví Čr v Eu, no a hned jsem měla další práci na víkend...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode