Nic nemá věčné trvání...

Týden desátý - konec

22.11.2008 14:52

Středa byla v pohodě, akorát jsme začali dělat něco jako kladinu a Bradla (ty dvě tyče co nejsou ve stejné výšce), tzn Arabesku a poskoky na kladině a  nějaký základ pro bradla. Taky jsem si přibrala odpolední aktivitu v podobě tance, takže ve středu jsem bez oběda protože ho prostě nestíhám.

Málem bych zapoměla, že večer jsme byli na házené Dijon proti Issy, přičemž Dijon bohužel prohrál (asi o dva góly ale nejsem si jistá), mohlo by se to brát i jako Sortie s Lorence, která nás k naší smůle na začátku prosince opustí. Po házené jsme byli jakožto VIP hosté :-) pozváni řekněme na občerstvení no a pak jsme šli zpátky na intr, k úkolům které jsme nestihli odpoledne :-)

Čtvrtek byl dlouhý a celkem i nudný, akorát odpoledne se tempo na okamžik zrychlilo. Ve chvíli kdy jsem zjistila, z čeho že píšeme Svt, začala jsem se shánět po nějakém svém praktiku, které jsem odevzdávala ale potřebovala jsem se z něho učit, krom toho jsem si potřebovala vyzvednout Burzu(kapesné) a nepřijít pozdě do výtvarky.

Ve výtvarce jsme si prošli školu i její sklep :-) a pak už nic. Dověděli jsme se spoustu zajímavých věcí a nějak nevím, asi bych tam nechtěla studovat před 100 lety :-)

Večer jsem dělala úkoly na pondělí, protože jsem věděla, že je prostě jindy nemám šanci udělat a pak jsem si i sbalila.

V pátak jsem potřebovala být ve škole jen 2 hodiny a přemýšlela jsem jak přesvědčit Pistre- Hanquet o tom že potřebuji aby mě pustila v 10 z hodiny, nakonec se povedlo a já s úderem 1O opouštěla třídu a utíkala na Intr

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode