Nic nemá věčné trvání...

Tyden devatenacty

08.02.2009 14:50

Tenhle týden rozhodně nebyl tak špatnej a náročnej jako ten minulej. Nechápu proč se profesoři prostě nemůžou domluvit aby se nám nesešlo 5 písemek v jeden den. Na druhou stranu je to jejich věc a my s tím nic neuděláme.

Nejdřív nám v pondělí udělala přednášku Prunel, pak jsme v úterý měli schůzku o orientaci a před tím písemku z HGea. Právě náš dějepisář/zeměpisář mě vytočil natolik, že jsem chvílemi viděla rudě. My jsme totiž na pěkně těžkou písemku měli jen 45 min, zatím co ti, co ji ve čtvrtek dopisovali měli 2 hodiny, trochu nepoměl, ale co se s tím dá dělat - nic. Ve středu jsem se úplně zničila, protože jsem měla víc jak 5 hodin pohybu… a tak jsem ve čtvrtek byla trochu rozlámaná

Na něco bych zapomněla, nácviky na spectacle jsou každý den a už cvičíme i scénky J

I když tento týden nebyl nějak náročnej, už jsem se opravdu těšila na víkend, kterému jako obvikle předcházela sortie J

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode