Nic nemá věčné trvání...

Týden Druhý

20.11.2008 11:22

Rozhodla jsem se že nemá smysl se rozepisovat po dnech, obvzlášť, když si to stejně všechno nepamatuju. Věci na které si pamatuju z tohohle týdne, jsou šílené fronty na oběd :-), díky kterým jsem na jídlo měla třeba jenom 5 minut, taky jestli si dobře vzpomínám, tak mi Vilém zprovoznil internet (pondělí) který mi nešel a nešel až jsem z toho byla pomalu zoufalá.

Na úterý jsem si plánovala znova Carrefour, ale nakonec se situace trochu změnila, ne že bych tam nakonec nejela... Potkala jsem totiž Lidku a tak jsem šla s ní nejdříve do města, a teprve pak jsem jela do Carrefouru. Pak jsem tam bloudila po obchodě a hledala vše co jsem potřebovala, pak se mi povedlo přejet zastávku a tak jsem se hezky prošla a na intr jsem se vrátila těsně před večeří.

Středa  byla taky strašlivě plná. Šli jsme do města s tím že si zařídíme účet a pas etrangere a z toho jsme zvladli jenom ten pas protože na účet je třeba zákonného zástupce. No a protože bylo pěkně, tak jsme si dali zmrzlinu :-)...

Ve čtvrtek jsem končila v šest, protože jsem si k normálnímu vyučování přibrala výtvarku a na pokoj jsem přišla úplně dobitá...

A nakonec šílený pátek, který je normálně pro mě dnem jazyků... je to děsivé. Večer pak byla pro mě úplně první Sortie.

No a aby byl kompletní můj druhý školní týden, musím se zmínit ještě o sobotním odpoledni, které jsem strávila na trzích.

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode