Nic nemá věčné trvání...

Týden dvacátý

13.02.2009 22:37

Tak je za mnou další týden. Je pátek večer, už jsme se vrátila ze sortie a místo toho abych dělala matiku nebo nějaký z mých dalších úkolů, tak se bavím tím že koukám na film a píšu sem. Asi si říkáte, pátek večer a ona už blázní s úkoly, no ale někdo je udělat musí. Jaký byl vlastně tento týden? No takový docela normální. Rozhodně začátek týdne mi připadal takový nějaký bez zvláštních událostí. Předpokládám že jsem dělala úkoly... a jo a taky jsem byla ve městě a udělala si radost - koupila si tři knížky do školy a taky využila posledních slev. Ve středu jsem měla pohybový den  a zároveň pěkně smolný. Při gymnastice, když jsem dělala most jsem spadla na hlavu, a na Patinore se mi povedlo taky pěkně spadnout. No docela mě z toho bolelo koleno a kotník že i schody se staly pro mě tím největším nepřítelem.

No a co zbytek týdne. čtvrtek byl vyčerpávající jako vždy a pátek ještě více, krom toho jsme psali písemku z franiny, na něco co jsme začali dělat teprve v úterý, prostě paráda. Nejlepší na dnešku bylo to, že přijela Hanka. Hanka, Lidčina kamarádka a jedny z těch super holek co jsem potkala v průběhu konkurzu sem :-)

Byla s náma na sortie a zítra mě s ní čeká skvělé dopoledne :-) 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode