Nic nemá věčné trvání...

Týden Jedenáctý

22.11.2008 23:22

Tento týden nebyl podle mě ničím zvláštní, uvidíme. V pondělí jsme psali SVT na který jsem řekněme byla více jak z poloviny naučená, takže to byla pohoda, ale co je horší, dostali jsme přepadovku z angličtiny a tu jsem teda neuměla :-)

V úterý se podle mě nic nedělo, no nebo si to nepamatuji celý týden jsem v podstatě byla hrozně unavená a tak si myslím že výpadky paměti jsou způsobené tím, počkat teď jsem si vzpoměla psali jsme HGeo. Ve středu jsme psali Matiku a odpoledne jsme byli na Patinoiru a potom roznést plakáty ke koncertu co se bude konat 30.11 - koncert Merty a Levitové v Dijonu jen tak pro upřesnění.

Ve čtvrtek byla stávka a tak mi něco málo odpadlo no a v pátek se prozměnu jelo naplno.

Večer byla Sortie. Byli jsme v Cafe Jeannin a hráli jsme stolní fotbal a kulečník. Ze sortie jsme se vrátily celkem brzo a tak jsem si aspoň stihla uklidit. (to je můj páteční rituál)

A co sobotní, vlastně dnešní ráno? Nic zajímavého, zašívala jsem vyprala jsem si nějaké dobnosti a hlavně učila jsem se :-)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode