Nic nemá věčné trvání...

Týden Dvanáctý

05.12.2008 00:05

Pondělní stránka v Diáři je popsaná odshora dolů, ale spíš je to dané tím, že jsme na pondělí měli spoustu úkolů. V matice jsem dostali průměr, myslím že můžu být spokojená, ne že by to nemohlo být lepší... rozhodně to ale není nejgorší. V angličtině, naší angličtinářce asi úplně přeskočilo a nejen že mi zkazila náladu, ale napsala mi i poznámku. To vše jen proto, že jsem neměla úkol, který by odpovídla jejím představám. Poznámku napsala ještě dalším 10 lidem a pak to půl hodiny řešila. Potom byla němčina, kde jsme taky dostali průměry. Ach ta moje gramatika. Musím víc zabrat... Tím skončila lepší část dne. Dvě hodiny franiny jen s obědem mezi sebou mi náladu spíše zkazili a nepomohlo ani ses. říkala jsem si že si po škole půjdu lehnout, ale nemohla jsem usnout a to ani večer...

Úterní ráno bylo vyjimečné tím, že jsme měli němčinu s asistentko, ne že by to bylo něco speciálního, ale zajímavé to bylo. Odpoledne jsme měli do 4 místo do 3, kvůli přesunutí ecjs a tím odpolednem jsem vešla ve známost jako ta, co umí pustit televizi :-D

Středa byla náročná po fyzické stránce. V těláku se známkoval běh a pak byly kladiny a soustava hrazd. Obvzlášť ty hrazdy i daly do těla a v Matice jsem prozměnu zmrznula. Odpoledne jsem byla bruslit - s Alexem, na to že na tom stál podruhé, dělal velké pokroky což já vlastně taky. Původně jsem si říkala že půjdu potom spát, ale šla jsem? Správně, nešla!

Čtvrtek už byl trochu náročnější, trochu víc, ale zvládla jsem to. Dvě hodiny po ránu se Šmitem jsou tak akorát na spaní, ale bohužel, pak matika a němčina. Němčinářka přišla s tím že v pondělí budeme psát písemku čímž nám udělala hroznou radost. A po obědě jsme měli TP a na závěr ještě Výtvarku. Ve výtvarce jsem zmrzala a byla jsem hrozně ráda když jsem se vrátila na intr.

No a pátek je den za trest, obvzlášť když to vychází tak, že mám tři hodiny franiny zasebou což zrovna vycházelo. jediný trochu pozitivní bylo že jsem neměla ecjs a tak jsem měla chvilku volna, ale jinak to bylo opravd hrozné... 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode