Nic nemá věčné trvání...

Týden Jednadvacátý, první po prázdninách

20.03.2009 23:33

Prázdniny uběhly šílenou rychlostí a ani jsem se nevzpamatovala a už byl čas návratu na Carnot.

Dojeli jsme kolem půl páté ráno a hned po tom co jsme přesunuly svá zavazadla do pokoje jsme s holkama zalehly abychom si užily alespoň trochu vytouženého spánku. Naštěstí jsem ten den končila brz. Musela jsem ještě dokončit úkol do francouzštiny který jsem tak nějak nestihla dokončit. No bylo to něco strašného, ale stihla jsem to. Učitelé si nehrazovali naši prázdninovou absenci a tak nám dávali jeden úkol za druhým ale jinak se nic tak děsivého, jako je třeba písemka nedělo. Sice jsme měli psát jednu v pátek, ale díky nepřítomnosti profesorky se logicky nekonala. Týden byl tradičně završen sortie. A sobotním ránem, které bylo jako vždy pracovní :-)

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode