Nic nemá věčné trvání...

Tyden osmnacty aneb vsichni se zblaznili

31.01.2009 14:49

Tak oproti tomu předchozímu týdnu, tento byl strašnej, začalo to pondělím, kdy jsem psali 5 písemek. Když jsem si v neděli večer měřila teplotu, měla jsem ji zvýšenou. Když jsem v pondělí vstala měla jsem pocit, že jsem v pohodě, ale nebyla jsem. Celej matematickej test jsem prokašlala. Myslela jsem že vypustím duši. Docela jsem uvažovala že půjdu na ošetřovnu, ale nakonec jsem hrdinně šla na angličtinu a psala jsem písemku – přepadovku. Další hodinu němčinu a další Svt. Jediný předmět, který jsem ten den nepsala byla franina, ale bylo to jen tak tak, málem nám dala intero, to už bych asi nerozdejchala. Poslední písemku z eka jsem pokazila, protože se mi motala hlava a já jsem pracovala hrozně pomalu a ještě k tomu jsem neměla kalkulačku a tak jsem vše počítala z hlavy. Pondělní odpoledne jsem strávila zalezlá v posteli, díky tomu mi v úterý už bylo značně lépe, a písemku z chemie a fyziky jsem byla schopná napsat rozumně. Dějepis nám odpadl, a tak jsme ho nepsali.

Ve středu už jsem byla řekněme v pohodě, ale na patinoire jsem nešla, pro jistotu, místo toho jsme byli s Filipem v papírnictví vymyslet, co potřebujeme na Baťu a taky jsem byla na kafi.

Ve čtvrtek se stávkovalo a já jsem krom jedné hodiny matiky neměl nic. Vyrazila jsem tedy do města na soldy – slevy a koupila jsem si skvělou sukni. A celkově jsem si užívala faktu, že nemám školu. Dělala jsem nákupy, byli jsme na kafi atd…

No a pátek, psali jsme franinu a žádný prof mi neudělal radost, že by byl třeba nepřítomen.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode