Nic nemá věčné trvání...

Týden osmý - poslední před prázdninami

22.11.2008 00:01

Tento týden byl opravdu strašlivý. Byl to poslední týden a profesoř se doslova zbláznili. zavalili nás úkoly přes prázdniny a hlevně písemkama ještě před nimi. začátek týdne vlastně ještě jakštakš šel, ale ten konec. hlavně jsem ještě pořád nevěděla jak to udělám o prázdninách, ale pomalu mi začalo být jasný, že během prázdnin nemám šanci na odpočinek - bohužel. nějak jsem se probojovala k druhé části týdne. Ve středu odpoledne jsem byli na kafi s paní Fajmanovou z ambasády a potom na nákupu. Potřebovala jsem nakoupit některé věci dopředu, protože jsem věděla, že to nebudu potom stíhat. no a čtvrtkem začala ta horší část školního týdne. nějakým záhadným způsobem jsem to nakonec přežila :-P a dočkala jsem se pátku. od čtvrtka jsem plynule balila a snažila se zminimalizovat množství krámů a v pátek večer jsem si pak dobalila a byla ještě poslední sortie před odjezdem, kde jsme tak trochu oslavili Alexovy narozeniny (jen trochu) a pak byl pomalu čas na odchod, na návrat domů... 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode