Nic nemá věčné trvání...

Týden patnáctý - poslední před vánocemi

05.01.2009 23:24

Poslední týden byl zvláštní, ono se toho až tak moc nedělo, a nedělo se z určitého důvodu - protože se blokovalo. V pondělí to vypadalo ještě jakštakš normálně, i když angličtinářka zase běsnila jako tajfun, ale v úterý to začalo, byly třídy, kde byli tři lidi, jenže naše drahá třídní se vrhla do davu a tak nás bylo celkem dost, kolem 20... takže nás se to vlastně ani netýkalo a v klidu jsme se učili celou dobu, i když já jsem holkám strašně záviděla, že jich je tak málo a třeba jim i něco odpadlo. Ve středu odpoledne jsem šla ke své rodince č. 7 a jsem moc rád že jsem tam byla. Upekli mi skvělý gateau au chocolat a uvařili casoulet... 

Ve čtvrtek blocus pokračoval, ale zase tolik se nás to netklo a pátek to samé. kromě toho že nebylo tolik úkolů a že bylo víc absence než jindy se vlastně nic nestalo.

Úkolů na prázdniny nám přibylo, dárky se nahromadily a já jsem pomalu každý večer byla zapatlaná od temper a nebo jsem si nadháněla učení...

Asi tak nějak uběhl poslední předvánoční týden a další už jsem trávila doma

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode