Nic nemá věčné trvání...

Týden Pátý - 3.10

20.11.2008 15:03

3.10 je den mého narození, ale než budu psát o svých narozeninách, tak jen malá poznámka: co se dělo v úterý si nepamatuji a čtvrtek vlastně taky ne, snad jen to, že měl Marek narozeniny.

Tak jo vracím se ke dni, kdy jsem měla krásných 17, ne že bych teď měl víc že :-)

Ráno mi holky připravily krásné překvapení, za které jim hrozně moc děkuji, protože to pro mě byl jeden ze světlých okamžiků toho dne. O velké přestávce byl další. Poprosila jsem moji fimille d´accueil 3 o gateau au chocolat a dostala jsem k tomu i dáreček k narozeninám :-)

Od té chvíle se to zhoršovalo a během oběda jsem měla úplně hroznej cafard. Na předpis lékaře - Lidky snědla polovinu čokolády, ale moc mi to nepomohlo. Nakonec jsem se z toho nejhoršího vyhrabala. Jestli si vzpomínám dobře toto byl první pátek kdy jsme končili až v šest a od té doby to tak vlastně je :-(

Místo klasické sortie jsme jeli do Saint -Apo k Bertoldům...

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode