Nic nemá věčné trvání...

Tyden sestnacty

10.01.2009 14:37

 

Můj první týden po vánocích nezačal zrovna nejlépe. I když jsme měli celkem dost času na spaní, já jsem spát nemohla, táhlo na mě a byla mi zima. Nebyla jsem schopná usnout a pak po pár hodinách spánku to taky nebylo zrovna nic extra. Za co jsem ale byla vděčná, bylo to že nemusíme na první dvě hodiny a tím jsem přišla o Angličtinu s Martin. Taky nesmím zapomenout na něco co je opravdu hodně důležité, a to že Barča slavila to pondělí své 17 narozeniny.

Když už jsem u těch narozenin, jako zázrakem se nám povedlo vymyslet co Barči, a tak jsme se S Lidkou vydaly na hon za dárečkem a docela jsme si to užívaly. Taky bych na tomto místě chtěla poděkovat Bobovi, kterému byl svěřen na nějaký čas do péče J

Pondělím jsme začali opravdu školu a začal zase ten obvyklý kolotoč úkolů, písemky a vše příjemné i nepříjemné co ke škole patří. Ten týden jsem se taky moc neukázala v jídelně v období oběda, ale sýr co jsem si koupila těsně před odjezdem a tvrdý salám to jistil J , nebylo to zase tak špatné…

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode