Nic nemá věčné trvání...

Týden Třináctý

08.12.2008 22:27

Když se tak dívám do Agendy, abych si připoměla co se ten týden dělo, nestíhám ani kulit oči, byl to totiž týden Eprévů. Takže když se to vezme kolem a kolem tak naprosto děsivej týden. Začal písemkou z němčiny a hromadou úkolů, pokračoval šprtáním na Eprévy, na které vlastně nešlo až tak moc naučit, jak jsem zjistila...

Vlastně ten týden se točil kolem eprévů. Co to vlastně je? já jsem se to dozvěděla relativně krátko před tím, stejně tak jak jsem se dozvěděla jednu knížku kterou jsme měli číst, tak jsme ji měli číst kvůli eprévům, no bylo to děsný. Eprévy jsouo vlastně velký - hodně velký písemky, v sekundě jen z Matiky a Franiny, a pak už skoro ze všech předmětů a píšou se vždy edna písemka ráno a druhá odpoledne, my jsme je psali ve čtvrtek. Bylo mi z nich špatně. 

Ani nevím jestli jsem byla bruslit, asi ne, netuším, ale jisté je, že knížku jsem měla přečtenou a když jsem ve středu s těžkým srdcem ulehala do postele ještě jsem ani nevěděla co mě čeká.

Ráno jsem vstala ani nevím jak, musela jsem být strašná, asi bych si měla nafackovat

hlavně jsem byla strašně nanervy, nemohla jsem najít kartičku na oběd a pak jsem sebou málem sekla, no prostě, tak akorát na zabití.

Jak jsem napsala franinu nevím, asi jsem napsala spoustu blbostí, netuším a odpoledne byla matika která mi připadala docela v pohodě...

Kdyby jsme se kvůli tomu tak nestresovali tak by se to dalo snáz přežít, ale je prvda že jestli se někdo ani trošku nestresoval, musí být šťastnej člověk...

V pátek odpoledne jsme se vypravily s holkama shánět dárek pro Lorence a celý večer jsme za Simčiny asistence na něm pracovaly dál :-)

No a pátek byl už celkem v pohodě, neděsila nás žádná představa eprévů, jen jedno musím dodat nebyla jsem na sortie a dodnes mě to moc mrzí...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode