Nic nemá věčné trvání...

Víkend v nedohlednu

19.11.2008 13:00

Čtvrtkem už opravdu skončily prázdniny. Ráno jsme naklusali s plným nákladem do školy. Začínali jsme HáGéčkem (zeměpis - dějepis). Profesor je trochu zvláštní a myslím si že toho moc nenaučí, i když můžu se mýlit. Pokud se namýlím, tak to bude na mě. Nadruhou stranu až nebudu stíhat nějaký úkol, možná že ho budu mít i kdy dodělat...

Po HáGéčku následovalo cosi, co se nazývá modul, česky jsou to půlené hodiny. Nevěděla jsem čím začínáme ale i když jsem na matiku přišla ppozdě, přišla jsem úplně jako první. Povídala jsem si tedy chvilku s profesorkou, ale ještě jsem netušila jaká je... v hodině jsme opakovali. Pak byla prozměnu němčia, profesorka se mi ze začátku moc nelíbila, nadruhou stranu mi hrozně připomíná moji učitelku z Antonínské a tak si myslím že může být i fajn. Hodinu jsme vyplňovali "Hrozně! důležitou Fiche - prostě dotazník.

Po obědě, kde bylo hrozně moc lidí jsme měli TP, vtipné bylo, že všichni přišli do fyziky a tak jsem se rozdělili tam. Přesunuli jsme se do Biologie a z Biologie zpět do Fyziky, v celku jsme toho moc nedělali. Nejlepší je že z nic nedělání jsme měli domácí úkoly, jak je to možný? :-P

V pátek se pokračovalo podobným stylem, ale postupně se nám do toho dostávalo čím dál tím víc učení. Vědouc že po škole odcházím, měla jsem nachystané věci a pak, pak jsem skutečně šla :-) ... 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode