Nic nemá věčné trvání...

Víkend v Paříži aneb holky jsou má rodinka

22.11.2008 15:02

Z internátu jsme odcházely asi ve čtvrt na 11 přičemž vlak nám měl jet 10:52, měli jsme co dělat. došli jsme k St. Michel na autobus a od tam jsem jeli na nádraží, zbývalo nám asi 7 minut a tak jsme běželi. Vrazila jsem do sloupu a vůbec, myslela jsem že vypustím duši, ale nakonec jsem to stihli, díkybohu. S holkama jsem se usadily na svých místek a když jsme vyjeli z Dijonu, přidali se k nám Honza se Simčou a povídali jsem si. Pak jsme stavěli na jednom nádraží a stáli jsme tam asi půl hodiny protože se něco stalo, no a tak jsem do Paříže, na Gare de Lyon dojeli asi s půlhodinovým zpožděním. Od tam jsem se vydaly labyrintem metra k našemu hostelu. Složily jsme věci a vydaly se na průzkum, jenže se nám tak trochu povedlo, ztratit se :-) Ale hlavní je že jsem se nakonec našly a taky jsme nakonec zase našly náš hostel. Potom jsme se převlékly a už abychom šly. V 16 20 jsme měli sraz pod Eifelovkou s Honzou a Simčou, ale protože ta vzdálenost která byla udávavá neodpovídala skutečnosti a my šly na podpadcích, tak jsme tam dorazily později. Na ambasádu nás ještě nechtěli pustit a tak jsem si zašly na něco dobrého a teprve pak jsem šly na Ambasádu. Bylo to zajímavé, nicméňě pan velvyslanec byl nepřítomen, to mě trochu mrzelo, ae není všem dnům konec. Musím říci že naše ambasáda je moc pěkná a ten výhled z terasy stojí taky za to :-) Zůstaly jsme tam na recepci a pak jsem se vydali do Hostelu - konečně se ubytovat a pak na sraz na Trokaderu

V sobotu jsme si trošku přivstali, měli jsme naplánu latinskou čtvrť a dny jsou krátké. Takže jsme kolem půl deváté vyráželi(Lidka, Barča, Dan a já), možná až kolem deváté nevím, každopádně jsme se metrem přesunuli do latnské čtvrti, kde jsme trochu bloudili. Nakonec jsme se našli a to bylo hlavní. Byli jsme v nějakém kostele, viděli jsme Lucemburské zahrady(tam se od nás odpojila Lidka, která šla na sraz se svým nevlastním bratrem), Pantheon a Sorbonu. Od Sorbony jsme se vypravili směrem k Notre - Dame. Po cestě se odpojil i Dan a tak jsme s Barčou zůstaly samy. Zajely jsme si na Défence, kde jsme se koukly do obchodů a daly si oběd. Potom za námi přijela Lidka, a prozměnu jsem to byla já, kdo se odpojil. Jela jsem na Montmartre. Procházela jsem se pod Sacre - Coeur a prolézala obchůdky, nakone jsem si dala palačinku a na chvíli jsem si sedla. Pak mě napadlo, že už jsem docela dlouho sama a tak jsem napsala holkám a vzápětí jsem se vydala pěšky z Montmartru k centre Pompidou, byla jsem tam ještě dřív než dorazily - s doprovodem :-) Nějakou dobu jsme byli v centre Pompidou a řešili jsme co a jak dál, hlavně jsme řešili to že nemáme klíče od pokoje a tak jsem nakonec jely ke galerii LaFayete, kde dal Alex holkám  kartu a já protože se mi ještě moc nechtělo vracet a nvíc jsem měla hlad, tak jsem zůstala s ním a s Markem. Byli jsme u Louvru, na nábřeží Seiny na Champs Elysees a u Vítězného oblouku.

V neděli jsem si přivstala akorát já. Rozhodla jsem se totiž podniknout něco na vlastní pěst, navíc jsem potřebovala tak trochu být sama. A tak jsem došla k Eifelovce, přešla jsem na druhý břeh Seiny a šla jsem až k Tulerijským zahradám a k Louvru a ještě dál skoro až na úroveň Notre - Damu, než jsem se vrátila k Louvru, kde jsem měla domluvený sraz s Doudym. Společně jsme šli do Louvru, kde jsme si prohlédli docela dost velkou část, skoro celý Denon a část Sully. Z louvru jsme jeli na sraz s ostatníma a pak Na Montmartre. Tam jsem se od nich odpojila. Nejprve jsem si sedla opět pod Sacre - Coeur a učila jsem se SVT, ale pak mi začala být zima a bylo mi smutno a tak jsem se vydala na cestu. šla jsem kolem Moulin rouge, k Opeře, pak jsem tam nějak kličkovala. Došla jsem pomalu k Louvru, ale zahnula jsem a tak nějak jsem se dostala k Notre -Dame. Přešla jsem Seinu a po druhém břehu, kolem Invalidovny a Musee d´Orsay jsem pokračovala až k Eifelovce a od ní už známou cestou na Hostel. Tam jsem se sešla s holkama. Vzaly jsme si naše věci a vyrazily na nádraží.

Do Dijonu jsme přijely chvilku po 11. Jana nás doprovodila k Lyceu, aby nám otevřela a jen co jsme došly na Intr, tak jsme unavené ale spokojené zapluly do postele. Ten víkend byl opravdu super, Paříž je totiž neuvěřitelně krásná :-)

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode