Nic nemá věčné trvání...

Zase zpátky na Carnot

03.10.2009 13:45

Dnes mám narozeniny, a tak mě napadlo že už jsem sem dlouho nic nenapsala.

Opravdu hodně dlouho. Skončila jsem spectaclem, kterej jsem ani celej neshrnula, škoda, byl to opravdu vyjimečný večer, nenapsala jsem ani nic k naší Voyagi na jih - do Montpellier, která byla naprosto skvělá. Vynechala jsem i jeden extrémě povedený čtvrteční výlet do neznáma, náš Picknick, Všechny sortie, rodinky bez kterých nevím co bych dělala protože ony jsou ta správná tečka za tím týdnem kdy sotva vystrčíme nos z knih (pro některé). Vynechala jsem i konec roku, který, potom co už nebylo učení tak byl opravdu super, až na to že začalo balení, které bylo zase strašně těžké protože těch krámů se tu za rok nashromáždilo opravdu mnoho. Zapoměla jsem i na deguisement, na náš odjezd na prázdniy i na Prázdniny jako takové. A teď měsíc po tom co jsme se sem vrátili, pochopitelně i v novém složení sem píšu.

Letos přišlo osm nových sekund, což je strašně fajn a k tomu máme dva prepáky. (nové sekundy: Dan - třetí Dan, z prahy; Marek - druhý, z Plzně; Kuba - toho tu naštěstí máme jen jednoho, ze Znojma; a za kluky ještě Honza, z Prahy a za holky tu máme: Hanku, z Olomouce; Terku z Prostějova a Terku z Prahy, no ne zase dvojice stejných jmen a na závěr tu máme ještě Barču - třetí :-) z Jindřichova Hradce... Tak se mi zdá že sem vybírají snad podle jmen :-D)

Začátky nebyly snadné: Zase si zvyknout na francouzskou administraci bylo něco strašného a hlavně letos už nás nikdo nebere jako čechy co jsou v nevýhodě, ale myslím si o sobě že zatím docela dobře zvládám a to prodím Lko (literární sekce) není žádný met, i když co do počtu hodin by se dalo říci že jsem na tom docela dobře :-)

Už jsme stihli oslavit patery narozeniny :-), Na Conseil se teprve chystáme, byli tu čeští hudebníci a udělali nám suprový koncert a v jídelně potom i skvělou večeři, málem bych zapoměla na návštěvu z ambasády ... a snad i většina administrativních věcí je za námi.

Zase napíšu :-) ale teď jsem až příliš plná dojmů na to abych pokračovala...

Pápá příště

Ps: fotky - nějaké jako časová osa jsou na rajčeti :-) 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode